w

KONKURS STRANGER THINGS

ubrania Stranger Things

Czy są tu fani Stranger Things? (Pytanie retoryczne, oczywiście, że są!)

Do zgarnięcia: bluza lub koszulka Stranger Things* – w zależności od decyzji zwycięzcy konkursu w dowolnym rozmiarze i kolorze z aktualnej kolekcji Pull&Bear.

Aby wziąć udział w konkursie musisz:

  1. Polubić nasz fanpage na Fb (serialowy.pl) i na Instagramie (serialowy
  2. Polubić post na Facebooku informujący o konkursie
  3. Wymyślić ciąg dalszy poniższej historii (odpowiedź należy umieścić pod postem na Fb do 31.08.19 r., do godziny: 23:59)

Emocje po 3. sezonie ST już trochę opadły, ale wierzymy, że w Waszych uszach wciąż wybrzmiewa Neverending Story w wykonaniu Dustina i Suzie.

Gdybyśmy zadali pytanie głównym bohaterom Stranger Things o najlepszy sposób na spędzanie wolnego czasu, z pewnością odpowiedzieliby jednogłośnie Dungeon&Dragons – no przynajmniej było tak do 2. sezonu. 

Mimo tego, że D&D jest grą RPG i z założenia nie powinna się odbywać przy ekranie komputera, jednak idąc z duchem czasu nawet pryncypialni gracze korzystają z udogodnień jakie niesie za sobą ta elektroniczna maszyna, dlatego i my zapraszamy Was do konkursowej wirtualnej rozgrywki. W oryginale gracze nie powinni przekraczać liczby 6, ale wychodzimy z założenia, że  im więcej nas tym lepiej, także nie krępujcie się 😉 

Jednak trzymamy się tego, że Mistrz Podziemi rozpoczyna rozgrywkę i odpowiada za główną część narracji, także zaklepujemy sobie tę rolę, którą w serialu przeważnie pełnił Mike. 

Istotą D&D jest wspólne tworzenie uniwersum, oprócz Mistrza Podziemi niezbędne są też narracje graczy, czyli Wasze! Z racji tego, że w grze o powodzeniu danego działania decydują umiejętności postaci, jej klasa, czy poziom, a także stopień trudności zadania, przyjmijmy, że każdy uczestnik ma takie same szanse na skuteczne działanie zakończone powodzeniem. Jedynym kryterium jest kreatywność, dajcie ponieść się fantazji. 

Schemat odpowiedzi:

  1. Nazwij swoją postać, krótko opisz – np. jej specjalne moce
  2. Dokończ historię (komentarz umieść pod postem na Fb)

Wszystko jasne? No to zaczynamy! 

Dungeons&Dragons
źródło: endisc

Witajcie, 

przywędrowaliście z daleka do ponurej krainy o nazwie Wratislavia, znajdujecie się  w czasach kasandrycznych dla społeczeństwa. Przechadzając się po Moście Tumskim spotykacie (sporego, jak na swoją rasę) Krasnoluda Życzliwka z pomarańczową czapką, który opowiada Wam o swoich poszukiwaniach tajemniczej, magicznej puszki. 

Według legend dostała się ona przed kilkunastu laty w ręce nikczemnego towarzystwa, które wykorzystało je w celu zdobycia władzy bezwzględnej. Zniewoliło to całą ludność, zamieszkującą nie tylko te ziemie [niczym Łupieżca Umysłów opanował ciało i umysł Willa w 2. sezonie].

W puszcze, bowiem,  znajdowały się wszelkie nieszczęścia i niedole. Doprowadziło to do ograniczenia wolności człowieka pod różnymi postaciami [przypomina Wam to działania Doktora Brennera z 1. sezonu?] – cenzura, godzina policyjna, zaostrzona kontrola, limitowane towary – potwierdza to, kawa, która stała się produktem luksusowym i bardzo ciężko dostępnym [z poranków Hoppera zostałaby tylko kontemplacja]. Ludzie zostali uwięzieni w sidłach uplecionych rosyjskimi dłońmi [podobnie w 3. sezonie Agenci – Amatorzy, znani także jako Marynarze – Lodołamacze byli więzieni przez rosyjskie służby]. 

Krasnolud stracił rodzinę, z powodu swojego pochodzenia nieakceptowanego przez wyżej opisane zrzeszenie. Jego najbliżsi zostali wywiezieni do Krainy Lodu, gdzie panuje niemal zero absolutne i gdzie zmuszani są do pracy ponad swoje siły. Dożyliśmy czasów, gdzie bardziej ludzkie od człowieka staje się zwierzę. – skwitował Krasnal. Pragnie on odnaleźć puszkę, zamknąć ją i wyzwolić ludzkość od ciemiężyciela [niczym Jedenastka w 2. sezonie zamknęła portal do Odwróconego Świata], jednak trop po puszce zaginął i losy świata stają się jedną wielką niewiadomą. 

Życzliwek prosi Was o pomoc, jednak byliście tak bardzo zaciekawieni i zatrwożeni jego historią, że Wasza czujność została uśpiona i nie zauważyliście, że z Odry wyłaniają się trzy niebieskie Syreny, które złowieszczo i alarmująco mienią się swoimi łuskami, wydając przy tym nieludzkie dźwięki. Spoglądacie na zegar widoczny z wieży Katedry Jana Chrzciciela i z przerażeniem odczytujecie godzinę: 22.01. Za nieposzanowanie panujących praw obowiązują surowe kary, zwłaszcza, że jesteście obcy. 

Antagonistki zbliżają się do Was powolnie sunąc po żwirze, jedna Syrena wyróżnia się lekko różowym połyskiem – wnioskujecie, że im dowodzi. Im odległość między Wami staje się mniejsza, tym bardziej dźwięki wydobywające się z nich są nie do zniesienia. Wciąż brzmią Wam w uszach i w dziwny sposób Wasze nerwy stają się bardziej napięte, przenika Was zimny dreszcz i czujecie, że wypełnia Was lęk, jest tak intensywny, że boicie się, że nie zdołacie wygrać tej konfrontacji. Gdy Dowodząca Syrena już jest wystarczająco blisko pyta: Kim jesteście i co robicie tu o niedozwolonej porze? Czujecie się osłabieni, macie zawroty głowy, co zamierzacie zrobić? 

*W razie przedwczesnego wycofania kolekcji Stranger Things z Pull&Bear, zastrzegamy sobie prawo do zmiany nagrody na podobną, o zbliżonej wartości, w tej samej tematyce.

Agata Krasoń

Napisane przez Agata Krasoń

Studentka psychologii, miłośniczka podróży i entuzjastka seriali. Umiejętności szczególne? Oglądanie całego sezonu wyczekiwanego serialu w jedną noc.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

blank

Aktor z The Walking Dead nie żyje. Dango Nguyen zmarł w wieku 48 lat.

blank

Kultowe Smerfy wreszcie na polskim Netflixie!