KONKURS STRANGER THINGS

j

Autor: Agata Krasoń

}

Data: 13 sierpnia 2019

a

Kategorie: Plac zabaw

ubrania Stranger Things

Czy są tu fani Stranger Things? (Pytanie retoryczne, oczywiście, że są!)

Do zgarnięcia: bluza lub koszulka Stranger Things* – w zależności od decyzji zwycięzcy konkursu w dowolnym rozmiarze i kolorze z aktualnej kolekcji Pull&Bear.

Aby wziąć udział w konkursie musisz:

  1. Polubić nasz fanpage na Fb (serialowy.pl) i na Instagramie (serialowy) 
  2. Polubić post na Facebooku informujący o konkursie
  3. Wymyślić ciąg dalszy poniższej historii (odpowiedź należy umieścić pod postem na Fb do 31.08.19 r., do godziny: 23:59)

Emocje po 3. sezonie ST już trochę opadły, ale wierzymy, że w Waszych uszach wciąż wybrzmiewa Neverending Story w wykonaniu Dustina i Suzie.

Gdybyśmy zadali pytanie głównym bohaterom Stranger Things o najlepszy sposób na spędzanie wolnego czasu, z pewnością odpowiedzieliby jednogłośnie Dungeon&Dragons – no przynajmniej było tak do 2. sezonu. 

Mimo tego, że D&D jest grą RPG i z założenia nie powinna się odbywać przy ekranie komputera, jednak idąc z duchem czasu nawet pryncypialni gracze korzystają z udogodnień jakie niesie za sobą ta elektroniczna maszyna, dlatego i my zapraszamy Was do konkursowej wirtualnej rozgrywki. W oryginale gracze nie powinni przekraczać liczby 6, ale wychodzimy z założenia, że  im więcej nas tym lepiej, także nie krępujcie się 😉 

Jednak trzymamy się tego, że Mistrz Podziemi rozpoczyna rozgrywkę i odpowiada za główną część narracji, także zaklepujemy sobie tę rolę, którą w serialu przeważnie pełnił Mike. 

Istotą D&D jest wspólne tworzenie uniwersum, oprócz Mistrza Podziemi niezbędne są też narracje graczy, czyli Wasze! Z racji tego, że w grze o powodzeniu danego działania decydują umiejętności postaci, jej klasa, czy poziom, a także stopień trudności zadania, przyjmijmy, że każdy uczestnik ma takie same szanse na skuteczne działanie zakończone powodzeniem. Jedynym kryterium jest kreatywność, dajcie ponieść się fantazji. 

ZOBACZ TEŻ  Stranger Things sezon 4. - scenariusze zostały ukończone!

Schemat odpowiedzi:

  1. Nazwij swoją postać, krótko opisz – np. jej specjalne moce
  2. Dokończ historię (komentarz umieść pod postem na Fb)

Wszystko jasne? No to zaczynamy! 

Dungeons&Dragons
źródło: endisc

Witajcie, 

przywędrowaliście z daleka do ponurej krainy o nazwie Wratislavia, znajdujecie się  w czasach kasandrycznych dla społeczeństwa. Przechadzając się po Moście Tumskim spotykacie (sporego, jak na swoją rasę) Krasnoluda Życzliwka z pomarańczową czapką, który opowiada Wam o swoich poszukiwaniach tajemniczej, magicznej puszki. 

Według legend dostała się ona przed kilkunastu laty w ręce nikczemnego towarzystwa, które wykorzystało je w celu zdobycia władzy bezwzględnej. Zniewoliło to całą ludność, zamieszkującą nie tylko te ziemie [niczym Łupieżca Umysłów opanował ciało i umysł Willa w 2. sezonie].

W puszcze, bowiem,  znajdowały się wszelkie nieszczęścia i niedole. Doprowadziło to do ograniczenia wolności człowieka pod różnymi postaciami [przypomina Wam to działania Doktora Brennera z 1. sezonu?] – cenzura, godzina policyjna, zaostrzona kontrola, limitowane towary – potwierdza to, kawa, która stała się produktem luksusowym i bardzo ciężko dostępnym [z poranków Hoppera zostałaby tylko kontemplacja]. Ludzie zostali uwięzieni w sidłach uplecionych rosyjskimi dłońmi [podobnie w 3. sezonie Agenci – Amatorzy, znani także jako Marynarze – Lodołamacze byli więzieni przez rosyjskie służby]. 

Krasnolud stracił rodzinę, z powodu swojego pochodzenia nieakceptowanego przez wyżej opisane zrzeszenie. Jego najbliżsi zostali wywiezieni do Krainy Lodu, gdzie panuje niemal zero absolutne i gdzie zmuszani są do pracy ponad swoje siły. Dożyliśmy czasów, gdzie bardziej ludzkie od człowieka staje się zwierzę. – skwitował Krasnal. Pragnie on odnaleźć puszkę, zamknąć ją i wyzwolić ludzkość od ciemiężyciela [niczym Jedenastka w 2. sezonie zamknęła portal do Odwróconego Świata], jednak trop po puszce zaginął i losy świata stają się jedną wielką niewiadomą. 

Życzliwek prosi Was o pomoc, jednak byliście tak bardzo zaciekawieni i zatrwożeni jego historią, że Wasza czujność została uśpiona i nie zauważyliście, że z Odry wyłaniają się trzy niebieskie Syreny, które złowieszczo i alarmująco mienią się swoimi łuskami, wydając przy tym nieludzkie dźwięki. Spoglądacie na zegar widoczny z wieży Katedry Jana Chrzciciela i z przerażeniem odczytujecie godzinę: 22.01. Za nieposzanowanie panujących praw obowiązują surowe kary, zwłaszcza, że jesteście obcy. 

ZOBACZ TEŻ  Stranger Things - jak pracuje się z braćmi Duffer

Antagonistki zbliżają się do Was powolnie sunąc po żwirze, jedna Syrena wyróżnia się lekko różowym połyskiem – wnioskujecie, że im dowodzi. Im odległość między Wami staje się mniejsza, tym bardziej dźwięki wydobywające się z nich są nie do zniesienia. Wciąż brzmią Wam w uszach i w dziwny sposób Wasze nerwy stają się bardziej napięte, przenika Was zimny dreszcz i czujecie, że wypełnia Was lęk, jest tak intensywny, że boicie się, że nie zdołacie wygrać tej konfrontacji. Gdy Dowodząca Syrena już jest wystarczająco blisko pyta: Kim jesteście i co robicie tu o niedozwolonej porze? Czujecie się osłabieni, macie zawroty głowy, co zamierzacie zrobić? 

*W razie przedwczesnego wycofania kolekcji Stranger Things z Pull&Bear, zastrzegamy sobie prawo do zmiany nagrody na podobną, o zbliżonej wartości, w tej samej tematyce.

DOŁĄCZ DO DYSKUSJI I SKOMENTUJ

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Agata Krasoń

Studentka psychologii, miłośniczka podróży i entuzjastka seriali. Umiejętności szczególne? Oglądanie całego sezonu wyczekiwanego serialu w jedną noc.