Opowieść podręcznej – mocna akcja Showmax promująca serial

Wczoraj w sieci, na kanale Showmax Polska pojawiło się bardzo mocne wideo, na którym Weronika Rosati, Hanna Lis i Małgorzata Rozenek-Majdan czytają internetowe hejty na swój temat.

Kobiety nie godzą się na taką przemoc. Przemoc słowną. Wideo jednocześnie promuje walkę kobiet (jak w Opowieści Podręcznej) oraz zbiera środki dla Centrum Prawa Kobiet (każde udostępnienie to 1 zł dla fundacji).

Nie da się ukryć, że wideo jest mocne i daje do myślenia. A czy rzeczywiście nawiązuje do serialu? Odpowiedź pozostawiamy widzom.

Za akcję odpowiedzialna jest agencja Digital Kingdom.

Ostatnio Showmax ma więcej odważnych akcji na temat tego serialu. Na SHOWROOM można zobaczyć kolekcję Ostatnia Kolekcja – związaną z Opowieścią Podręcznej:

18742 l2 - Opowieść podręcznej - mocna akcja Showmax promująca serial

 

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.