w

Opowieść podręcznej – mocna akcja Showmax promująca serial

Wczoraj w sieci, na kanale Showmax Polska pojawiło się bardzo mocne wideo, na którym Weronika Rosati, Hanna Lis i Małgorzata Rozenek-Majdan czytają internetowe hejty na swój temat.

https://www.youtube.com/watch?v=jmQmWEJ4cms

Kobiety nie godzą się na taką przemoc. Przemoc słowną. Wideo jednocześnie promuje walkę kobiet (jak w Opowieści Podręcznej) oraz zbiera środki dla Centrum Prawa Kobiet (każde udostępnienie to 1 zł dla fundacji).

Nie da się ukryć, że wideo jest mocne i daje do myślenia. A czy rzeczywiście nawiązuje do serialu? Odpowiedź pozostawiamy widzom.

Za akcję odpowiedzialna jest agencja Digital Kingdom.

Ostatnio Showmax ma więcej odważnych akcji na temat tego serialu. Na SHOWROOM można zobaczyć kolekcję Ostatnia Kolekcja – związaną z Opowieścią Podręcznej:

18742 l2

 

Magdalena Bród

Napisane przez Magdalena Bród

Kompletnie zapalona serialomaniaczka. Uwielbia zarówno te nowe, jak i te sprzed 15 lat. Bardzo się smuci, gdy serial ma tylko jeden sezon.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

blank

Niedoceniane seriale w Polsce – nasze 7 propozycji

blank

13 powodów – będzie trzeci sezon! [i ogromne kontrowersje wokół tej decyzji]